افزایش بازدید سایت گام به گام

افزایش بازدید سایت با روش های اصولی و کاربردی + فیلم آموزش رایگان فرادرس مجله‌

وقتی عبارتی را جستجو می‌کنید، این بخش دقیقاً زیر عنوان URL درج می‌شود. متای دیسکریپشن باید با یک توضیح واضح و روشن مقاله شما را توصیف کند. به نوعی که مخاطب با خواندن این بخش کوتاه مزیت‌های مقاله شما را بفهمد و برای باز کردن آن ترغیب شود. در محتوای وب فارسی به‌ندرت از جدول و نمودارهای مقایسه‌ای استفاده می‌شود. اغلب وقتی می‌خواهیم محصولی مثل یک گوشی جدید بخریم، قبل از خرید حتماً آن را با گوشی‌های مشابه مقایسه می‌کنیم.

اگر سایت راه اندازی کنید اما برای سایتتان محتوا تولید نکنید هرگز در کسب و کار اینترنتی تان موفق نمی شوید. اول اینکه به هیچ وجه نمی‌توان شبکه‌های اجتماعی را با وب سایت مقایسه کرد! زیرا وب سایت قلب اصلی کسب و کار اینترنتی تان است و تمام خرید ها از طریق سایتتان انجام می شود. البته فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام هم یکی از روش های بالابردن افزایش ترافیک سایت است که در ادامه به آن پرداختیم. اما به این نکته توجه کنید هدف اصلی شما ترافیک هدفمند برای سایتتان است. استفاده از پتانسیل خوانندگان و مشتریان فعلی، یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت شما و یک استراتژی مناسب است.

چطور بدانم که از عبارات مناسبی استفاده کرده‌ام؟بهترین راه، مطالعه ایمیل‌های رسمی نمونه و مقایسه آن‌ها با متن خودتان است. همچنین استفاده از ابزارهایی مانند Grammarly یا مشورت با فردی مسلط به زبان انگلیسی می‌تواند سطح اعتماد شما را بالا ببرد. پس از انتخاب پلتفرم مناسب، گام بعدی ثبت نام دامنه و انتخاب هاستینگ است. این دو عنصر به نوعی ستون‌های اصلی وب‌سایت شما محسوب می‌شوند و تأثیر زیادی روی دسترسی، عملکرد و هویت وب‌سایت شما خواهند داشت. شما باید استراتژی هایی را پیاده سازی کنید که سایت شما را متمایز کند. این می تواند شامل ارائه پیشنهادات ویژه، استفاده از تکنولوژی های نوین مانند واقعیت افزوده یا هوش مصنوعی، یا ایجاد محتوای منحصربه فرد و ارزشمند باشد.

تازه در تنظیمات گوگل ادز می‌توانید مخاطبان را برحسب لوکیشن، سن، جنسیت، علاقه‌مندی‌ها، سابقه جستجو و… نیز هدف‌گیری کنید. به همین خاطر اگر می‌خواهید شاهد افزایش بازدید سایت باشید، باید سرعت بارگذاری وب‌سایتتان را تا جای ممکن افزایش دهید. گوگل با ابزار Page Speed ‌‌Insights عملکرد وب‌سایت شما را ارزیابی کرده و به آن امتیاز مشخصی می‌دهد. خودتان هم می‌توانید با ابزارهایی مثل Lighthouse سرعت سایت را بر دو بستر موبایل و دسکتاپ بسنجید. این کار را خصوصاً برای صفحات Home، کتگوری محصولات، صفحات محصول، صفحه مقالات و لندینگ‌ها انجام دهید. کاربران دنبال محتواهای مرتبط هستند تا موضوعات را عمیق‌تر و دقیق‌تر درک کنند.

اگر برخی از پادکست‌ها یا ویدیوهای وب‌سایتتان بازخورد خوبی داشتند، از آن‌ها یک بلاگ‌پست بنویسید و در سایت منتشر کنید. این فعالیت‌ها شامل تبلیغات بنری، تبلیغات در موتورهای جست‌وجو، تبلیغات کلیکی و… می‌شود. در این روش، شما تبلیغ خود را طراحی و از طریق پلتفرم‌های تبلیغات آن را در رسانه‌های پربازدید درج می‌کنید. با تبلیغات اینترنتی، محصولات و خدمات خود را به هزاران و میلیون‌ها کاربر نشان می‌دهید و ترافیک زیادی را به سایت جذب می‌کنید. بررسی‌های SEMrush نشان می‌دهد که رشد وب‌سایت‌ها در اواخر سال 2020 به اوج خود رسیده بود؛ به‌طوری‌که سایت‌ها شاهد نرخ بازدید بسیار بالایی بوده‌اند.

یکی از بهترین روش هایی که باعث افزایش بازدید می شود این است که از افراد سرشناس و معتبر که جایگاه خوبی در جامعه به دست آورده اند، بخواهید که محصولات و خدمات شما را به دیگران معرفی کنند. در برخی موارد کاربران بدون چون و چرا توصیه های اینفلوئنسرها را قبول می کنند و وارد سایت می شوند. برای جلب اعتماد کاربران و مخاطبان می توانید عکس ها و فیلم هایی از پشت صحنه یا کارگاه کار خود منتشر کرده که کاربران به شما اعتماد کنند. همچنین می توانید در قسمت بیوگرافی هم لینک سایت را قرار دهید که مخاطبان وارد صفحه اصلی سایت شوند. برای این کار توصیه می شود محتوای جذاب و ترغیب کننده تولید کرده و با استفاده از آن هشتگ های برند و کسب و کار خود را در آن معرفی کنید. یکی از بهترین شبکه های اجتماعی پر مخاطب لینکدین است، با این تفاوت که مخاطبان آن افرادی هستند که در کسب و کارهای کوچک و بزرگ تخصص منحصر بفردی دارند.

یکی از روش های کاربردی برای افزایش بازدید سایت استفاده از سیستم ارسال پست مهمان است. تکنیک پست مهمان یکی از مطمئن ترین روش های افزایش ترافیک سایت است که ترافیک سالمی را سمت سایت می فرستد. با این کار شما می توانید شرایطی را فراهم کنید که کاربران بتوانند محتوای مورد نظر خود را برای افراد دیگر ارسال کنند. لینکدین یک شبکه اجتماعی پر مخاطب برای کسب و کارهای معتبر محسوب می شود. یکی از راهکارهای اصلی افزایش بازدید سایت‌ فروشگاهی توجه به بخش بلاگ آن است.

اولین قدم پس از شروع هر کسب و کار و استارت آپ، راه اندازی یک وب سایت برای موفقیت و پیشرفت بیشتر است. فعالیت شما در فضای اینترنت در هر حوزه ای که باشد، باید برای وب سایت خود بازدیدکننده داشته باشید تا از این راه بتوانید در عرصه رقابت با رقبای خود موفق عمل کرده و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید. یکی دیگر از چالش های مهم در افزایش ترافیک سایت، اطمینان از امنیت سایت و حفاظت از داده های کاربران است. حملات سایبری و نقض های امنیتی می توانند تاثیرات مخربی بر شهرت و اعتماد کاربران به سایت شما داشته باشند. بنابراین، سرمایه گذاری در اقدامات امنیتی مانند استفاده از گواهی SSL، به روزرسانی مداوم نرم افزارها، و مانیتورینگ فعالیت های مشکوک بسیار حیاتی است.

اگر تا به حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که باید یک ایمیل رسمی به زبان انگلیسی ارسال کنید، احتمالاً با دغدغه‌هایی مثل انتخاب کلمات مناسب، ساختار صحیح و لحنی محترمانه مواجه شده‌اید. نوشتن ایمیل رسمی در نگاه اول شاید کاری آسان به نظر برسد، اما در عمل حساسیت‌ها و نکات ریزی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، ممکن است پیام شما به درستی منتقل نشود یا حتی بازخورد منفی بگیرید. در این مقاله موسسه زبان آفاق قصد داریم با جزئیات کامل و لحنی صمیمی، شما را در مسیر نوشتن یک ایمیل رسمی به زبان انگلیسی هدایت کنیم. پس اگر آماده‌اید، با ما همراه شوید تا با زبانی ساده و روان، شما را در این ماجراجویی ایمیلی راهنمایی کنیم. حال که نام دامنه و هاستینگ خود را آماده کرده‌اید، وقت آن است که به طراحی وب‌سایت بپردازید. طراحی و قالب‌بندی یک وب‌سایت به همان اندازه مهم است که ظاهر و ویترین یک فروشگاه در جلب مشتری اهمیت دارد.

این پلتفرم ها به شما اجازه می دهند تا با اشتراک گذاری محتوا، بازخورد فوری از مخاطبان دریافت کرده و بر اساس آن استراتژی های خود را بهینه کنید. از سوی دیگر، لینک سازی خارجی به معنای کسب لینک از سایت های معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما است. لینک های خارجی به عنوان “رای اعتماد” از سایت های دیگر عمل می کنند و نشان می دهند که سایت شما محتوای ارزشمندی ارائه می دهد. این نوع لینک ها می توانند به طور مستقیم رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو را بهبود بخشند. برای کسب لینک های باکیفیت، می توانید از روش هایی مانند تولید محتوای ارزشمند، همکاری با سایت های معتبر و مشارکت در انجمن های مرتبط استفاده کنید.

همه این روش ها می توانند به شما در جذب ترافیک و افزایش موفقیت کسب و کارتان کمک کنند. با اجرای این راهکارها و بهره گیری از ابزارهای مناسب، می توانید بازدید سایت خود را افزایش داده و به اهداف کسب و کاری خود نزدیک تر شوید. این ترفندها اگرچه ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسند، اما با برنامه ریزی مناسب و اجرای صحیح، می توان به نتایج چشمگیری دست پیدا کرد. تعامل با مخاطبان از طریق پاسخ به نظرات، ایجاد نظرسنجی ها و اشتراک گذاری محتوای کاربران نیز می تواند به افزایش تعاملات و جذب بازدیدکنندگان جدید کمک کند. علاوه بر این، تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که به صورت دقیق به کاربران علاقه مند به حوزه کاری خود دسترسی پیدا کنید.

بر اساس تحقیقات انجام شده، ۶۱ درصد افراد فعال در حوزه محتوا همواره درگیر شناخت نیازهای جدید مخاطب خود هستند و ۵۰ درصد نیز در درک هدف مخاطب در مراحل مختلف «سفر مشتری» (Customer Journey) مشکلاتی دارند. به همین دلیل در این آموزش قصد داریم استراتژی‌های کاربردی را معرفی کنیم که بکارگیری آن‌ها سبب افزایش بازدید سایت و موفقیت در کسب‌وکار شود. امروزه، بیشتر کاربران از موبایل خود برای بازدید از سایت‌ها استفاده می‌کنند. بخشی از محتوای خود را در این شبکه‌ها به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که بعد از تولید محتوا، مهم‌ترین گام توزیع درست محتواها است. مهم‌ترین و بهترین راه افزایش بازدید سایت، استفاده از تکنیک‌های سئو است.در ادامه، درباره برخی از این تکنیک‌ها صحبت می‌کنیم. اگر می خواهید برای بالا بردن بازدید سایت خود اقدامی اصولی انجام دهید، روش های رایگان و اعتباری زیادی پیش روی شماست.

چهره ها توانایی آن را دارند که توجه بازدیدکنندگان را جلب کنند، اما تنها راه کنترل و هدایت چشم بازدیدکننده نیستند. باید بدانید که حتی یک پیکان ساده در جذب CXL چشم بازدیدکنندگان یک عنصر قدرتمند در صفحه هستند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان شما به چیزی نگاه کنند، با فلش به آن اشاره کنید. اما مشکلی که در این روش وجود دارد، این است که بازدیدکنندگان امکان دارد فقط اولین اسلایدها را ببینند. مطالعات زیادی شکل گرفته که به همین نتیجه رسیده اند و دریافته اند در این نوع طرح ها اسلایدهای بعدی کم تر دیده می شوند و تماس یا اقدام به کلیک کردن بر روی این اسلایدها تقریبا صفر است. همچنین، این طرح ها ممکن است محبوب باشند، اما استفاده از آن ها برای سیاست داخلی خوب است، نه برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.

این فرآیندی است که نیاز به دانش، برنامه ریزی و استفاده از ابزارهای حرفه ای دارد. ترکیب روش هایی مثل سئو، تولید محتوای ارزشمند و استفاده از خدماتی مثل خرید بازدید سایت می تواند تغییری بزرگ در عملکرد سایت ایجاد کند. در ایران تبلیغات کلیکی را معمولاً با یکتانت و تپسل می‌شناسند؛ اما در ابعاد جهانی استفاده از گوگل ادز گزینه بهتری است. در ضمن تبلیغات کلیکی گوگل ادز به‌صورت هوشمند و همسان انجام می‌شود. یعنی تبلیغ شما فقط در سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی منتشر می‌شود که حوزه کاری آن‌ها متناسب با تبلیغ شما باشد.

موسسه آموزش زبان انگلیسی آفاق AFAQ LANGUAGE CENTER فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ و با شعار ارتقای مهارت های کلیدی زبان آموزان آغاز نمود. آیا طولانی بودن ایمیل رسمی اشکالی دارد؟طولانی بودن مشکلی ندارد، به شرط اینکه اطلاعات اضافی ارائه ندهید و متن را خسته‌کننده نکنید. اگر ایمیل خیلی طولانی شد، آن را در چند پاراگراف مجزا تقسیم کنید تا خوانایی بالاتر برود. برای اینکه لحن ایمیل شما جدی و حرفه‌ای باقی بماند، از به کار بردن کلمات مخفف عامیانه و عباراتی مثل Wanna, Gonna یا LOL و اموجی‌های نامتعارف اجتناب کنید. در یک ایمیل رسمی، بهتر است از کلمات کامل و ساختار گرامری استاندارد بهره ببرید تا جدیت موردنظر را منتقل کنید.

مجموعه آسان ادوردز متشکل از تیمی کوچک با 2 دفتر در تهران و استانبول است که از سال 1396 در زمینه تبلیغات بر بستر اینترنت فعالند. مجموعه آسان ادوردز با اخذ نمایندگی گوگل ادز در کشور ترکیه و انگلیس می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اکانت گوگل ادز شما را بر روی ایمیل خودتان ست کرده و آن را با کمترین هزینه، شارژ کند. انتخاب مسیر درست و سرمایه گذاری در ابزارهای مناسب، کلید موفقیت در دنیای رقابتی دیجیتال است. اکنون وقت آن رسیده که با اتخاذ استراتژی های هوشمندانه، سایت خود را به مرحله جدیدی از رشد و موفقیت برسانید. به بیان دیگر، ما مدرسۀ به‌روز و آنلاین تبلیغات و بازاریابی هستیم و هدفمان آگاهی‌بخشی، آموزش و تحلیل تبلیغات و بازاریابی به زبانی ساده است. بزرگ‌ترین رسانۀ اجتماعی و حرفه‌ای جهان لینکدین است که می‌توانید محتواهای خود را در آن منتشر کنید.

– بررسی هدرهای HTTP می‌تواند به شما کمک کند تا تفاوت بین مرورگرهای واقعی و ربات‌ها را شناسایی کنید. – ربات‌ها معمولاً تعداد زیادی درخواست را در زمان کوتاهی ارسال می‌کنند. با مانیتور کردن تعداد درخواست‌ها در بازه زمانی مشخص می‌توانید بازدیدهای رباتیک را شناسایی کنید. اگر می‌خواهید به طور کامل با بک‌لینک و راه‌های کاربردی دریافت آن آشنا شوید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود. اما با دیدن موفقیت سایت‌هایی مثل دیجی کالا، زومیت، متمم و غیره، به خوبی می‌توان اهمیت این جمله را درک کرد. با ثبت نام در پنل کاربری کلیک اول، می توانید از خدمات بی شمار ما بهره مند شوید.

در این روش حتی نیازی ندارید خودتان دنبال سوژه تولید محتوا بگردید و می توانید از نمونه های موفق قبلی نیز به سبک خودتان استفاده کنید. که به آن شبکه توزیع محتوا هم گفته می شود یک سیستم یکپارچه از سرورهای پر سرعت برای میزبانی داده های سایت است که تاثیر و رابطه مستقیمی روی سرعت سایت و افزایش رتبه آن دارد. شبکه توزیع محتوا باعث می شود که دسترسی به منابع سایت با سرعت و روند بهتری برای کاربران ارسال و دیده شود. با راه اندازی این سیستم کلیه کاربران در سراسر دنیا می توانند به داده های سایت با سرعت بالایی دسترسی داشته باشند. این سایت یکی از پر بازدیدترین سایت هایی است که روزانه کاربران زیادی از این سایت دیدن می کنند.

افزون بر این، ناوبری ساده و قابل فهم نیز برای بهبود ساختار سایت ضروری است. منوهای ساده، لینک های داخلی کاربردی، و مسیرهای ناوبری شفاف (Breadcrumb Trails) به کاربران کمک می کنند تا به سرعت و بدون سردرگمی به صفحات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. بهبود ساختار سایت نه تنها موجب افزایش تعامل کاربران می شود، بلکه تاثیر مثبتی بر رتبه بندی در موتورهای جستجو دارد. نحوه افزایش بازدید سایت به جذب ترافیک باکیفیت و کم‌کیفیت مربوط می‌شود. در تعریف بسیار ساده، ترافیک باکیفیت بازدیدکنندگانی هستند که با مخاطبان و مشتریان کسب‌وکار شما تطابق دارند؛ آن‌ها مدام به سایت مراجعه می‌کنند و خریدهای خود را در آن انجام می‌دهند.

اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله راه‌های ارزان‌قیمت برای افزایش بازدید سایت به شمار می‌آید. اگر با یوتیوبرها برای تبلیغ کالا یا خدمات خود همکاری کنید یا این‌که نگاهی به اینفلوئنسرهای اینستاگرام داشته باشید، تاثیر بالای این روش را در افزایش بازدید سایت مشاهده خواهید کرد. یکی از روش‌های پرطرفدار در بازاریابی، «بازاریابی ربایشی» (Inbound Marketing) است. تمرکز این روش بازاریابی بر جذب مخاطب مناسب برای شرکت است و یکی از این روش‌های آن، تولید محتوای مناسب و استفاده از روش‌های بلاگری است. شما می تونید مقالات قدیمی خودتان را آپدیت کنید به این صورت که در پست های قدیمی متن اضافه کنید و یا عکس و فیلم اضافه کنید. همچنین در قسمتی که گفتم شما می تونید یک مقاله را به شکل ها و قالب های متفاوت در نوشته قرار دهید .

– کاربران انسانی معمولاً Cookie ها و Session های خود را نگه می‌دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که بسیاری از ربات‌ها این کار را نمی‌کنند یا از Cookie ها و Session های جدید استفاده می‌کنند. – بسیاری از ربات‌ها نمی‌توانند یا نمی‌خواهند جاوااسکریپت را اجرا کنند. با استفاده از کدهای جاوااسکریپت خاص می‌توانید رفتارهای بازدیدکنندگان را بررسی کنید و ربات‌ها را شناسایی کنید. – استفاده از CAPTCHA یا تست‌های چالشی دیگر می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان واقعی را از ربات‌ها جدا کنید. برای استفاده از این استراتژی،‌ فهرستی از ایمیل‌ها تهیه و سعی کنید آن را توسعه دهید.

لینک های خراب یا از کار افتاده یکی از مهم ترین عواملی است که باعث کاهش رضایت کاربران و خروج سریع آن ها از سایت می شود. زمانی که کاربر با کلیک کردن روی لینک موجود در سایت دیگر وارد سایت شما می شود و با صفحه 404 روبرو می شود سریعا از سایت بیرون می رود و این یعنی بدترین اتفاق از دید گوگل. با این اتفاق کاربران مختلف سایت شما را به عنوان یک سایت اسپم شناخته و دیگر سراغ سایت شما نمی آیند و این یعنی کاهش بازدید از سایت. در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب‌سایت دیگر یک انتخاب لوکس نیست، بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است. شناخت چالش های پیش رو در افزایش ترافیک سایت، اولین قدم برای غلبه بر آن هاست. با برنامه ریزی دقیق، استفاده از ابزارهای مناسب و بهره گیری از متخصصان می توانید این چالش ها را مدیریت کرده و رشد پایداری در ترافیک سایت خود ایجاد کنید.

برای ماندن در صدر، باید دائما رفتار کاربران را تحلیل کرده و بر اساس داده های به دست آمده تغییرات لازم را اعمال کنید. الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم به روزرسانی می شوند و این تغییرات می توانند تاثیرات گسترده ای بر رتبه بندی سایت ها داشته باشند. به عنوان مثال، الگوریتم های جدید ممکن است تمرکز بیشتری روی کیفیت محتوا، سرعت بارگذاری سایت یا تجربه کاربری داشته باشند. برای افزایش بازدید سایت خود می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که به طور کلی به دو دسته 1. با بالا رفتن بازدید سایت شما می توانید برند و کسب و کار خود را به افراد بیشتری بشناسانید. همچنین این امر باعث افزایش میزان فروش محصولات و افزایش درآمد می شود.

با ما همراه باشید تا با استفاده از تجربیات برند “کلیک اول” و راهکارهای عملی، به بهبود عملکرد وب سایت خود دست یابید و بازدیدهای بیشتری جذب کنید. برای استفاده بهینه از این بستر، انتخاب پلتفرمی که بیشترین تناسب را با نوع مخاطبان شما دارد، ضروری است. همچنین، انتشار محتوای متنوع و جذاب، از جمله تصاویر و ویدیوها، می تواند کاربران را ترغیب کند تا از سایت شما بازدید کنند. علاوه بر این، تعامل واقعی با دنبال کنندگان، مانند پاسخ گویی به نظرات و پیام ها یا ایجاد نظرسنجی، می تواند حس نزدیکی بیشتری بین شما و مخاطبان ایجاد کند. احتمالاً می‌دانید که بدون محتوا نمی‌توان ترافیک سایت را افزایش داد؛ بنابراین هیچ‌یک از استراتژی‌های بازاریابی برای افزایش بازدید سایت را نمی‌توانید بدون محتوای خوب و باکیفیت پیش ببرید.

همچنین استفاده از تصاویر و ویدئو هم می‌تواند این محتوا را غنی‌تر کند. چطور؟ مثلاً می‌توانید چند تصویر برای هر سایت تولید کنید که در آن تعرفه دریافتی و خدماتش مشخص شده باشد. به این شکل کاربر نیاز نیست برای مقایسه شرکت‌ها هر سایت را به شکل مجزا بررسی کند و با همین محتوای شما مقایسه‌اش را انجام می‌دهد. محتوایی که تولید میکنید باید محتوای جذابی باشد و سعی کنید محتوای کامل و جامعی را تولید کنید که مخاطبان و کاربران تان با مطالعه و خواندن آن نیازشان برطرف شود. البته وقتی محتوای را تولید می کنید باید تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را در آن رعایت کنید. راه و روش های زیادی برای بالا بردن بازدید سایت وجود دارد که در این مقاله قصد دارم شما را با مهمترین روش ها آشنا کنم.

اینفوگرافیک ها اطلاعات را سریع تر و با جزئیات خاص تری به عرض مخاطب می رساند. برای این کار توصیه می شود برای جلوگیری از انتشار کپی اینفوگرافیک، روی آن ها واتر مارک یا لوگوی برند را قرار دهید. تا این قسمت از مقاله با مفاهیم اصولی کانال های بازاریابی آشنا شدیم و در این قسمت روش های مختلف افزایش ترافیک سایت را به صورت اصولی و مرحله به مرحله معرفی می کنیم. روش های زیر فهرستی از روش های ارگانیک و روش های تبلیغاتی افزایش سایت است. یکی از چالش های بزرگی که ممکن است بعضی سایت ها را مختل و درگیر کند، این است که برخی از مدیران سایت ها (البته تازه کارها) دسترسی ربات ها را به طور کلی مسدود می کنند تا هیچ رباتی وارد سایت نشود.

علاوه بر این، با این کار باعث می شود که سایت شما به عنوان یک منبع مهم و معتبر شناخته شود. بازاریابی ایمیلی یکی از روش های ایجاد کانال تبلیغاتی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. با این روش ایمیل را به صورت انحصاری برای مشتریان و مخاطبان خاص خود ارسال می کنید. برای این که ایمیل شما جزء ایمیل های اسپم محسوب نشود، فقط محصولات و خدمات مفید و کاربردی را برای کاربران ارسال کنید و طی یک متن ترغیب کننده از آن ها بخواهید به سایت مراجعه کنند. طراحی و قالب‌بندی خوب یک وب‌سایت می‌تواند تأثیر مثبت زیادی بر اعتماد کاربران بگذارد. این اولین قدم برای جلب توجه و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان یا دنبال‌کنندگان وفادار است.

یک ایدهٔ دیگر؟ ایبوک‌های آموزشی آماده کنید و برای افزایش ترافیک با اینفلوئنسرهای شناخته‌شده در حوزهٔ خود همکاری کنید؛ آن‌ها ترافیکی برای دانلود ایبوک به‌سمت سایت شما روانه می‌کنند. مورد بعدی هم تبلیغ محتوای سایت برای کاربران سایت چطور است؛ چطور؟ با کمک تبلیغات پوش نوتیفیکیشن. اگر قرار است به سراغ روش‌های تبلیغاتی بروید، پیشنهاد می‌کنیم یا از آن‌ها برای بالابردن صفحه‌های محصول استفاده کنید یا پست‌های بلاگی که می‌دانید مخاطب را به مشتری تبدیل می‌کنند. برای بهبود تجربهٔ کاربری هم باید کارهایی انجام دهید که بعضی از آن‌ها را قبل‌تر گفتیم؛ مثلاً سرعت بارگذاری صفحات را با کاهش حجم تصاویر بالا ببرید یا صفحات را طوری تنظیم کنید که محتواها با اسکرول کاربر بارگذاری شوند. می‌توانید نحوهٔ تولید محتوا برای رسیدن به نتایج گوگل را در مقالهٔ «اصول سئو در تولید محتوا» مطالعه کنید.

برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خود باید استفاده حداکثری از پتانسیل‌های سئو را بلد باشید. یادگیری ابزارهای سئو مانند Google Analytics، Ahrefs و SEMrush به شما کمک می‌کند تا یک استراتژی برای ایجاد ترافیک در وب‌سایت خود ایجاد کنید. پستی را که ایجاد کرده‌اید در رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه‌های ایمیلی تبلیغ کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید. هرچه پست شما ترافیک بیشتری ایجاد کند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. به عبارتی، کاربران که قبلا با برند شما آشنا شده اند، احتمال بیشتری دارند که به مشتری تبدیل شوند. همچنین، این روش به برند شما کمک می کند تا در ذهن کاربران باقی بماند و احتمال بازگشت آن ها به سایت افزایش یابد.

یک روش تاثیرگذار در این میان، ارسال محصولات یا ارائه بخشی از خدمات به اینفلوئنسرهای اینستاگرام است. با این کار، اینفلوئنسر می‌تواند محصول شما را در صفحه خود نشان دهد، ویژگی‌ها و مزایای آن را توصیف و کاربران زیادی را به سایت هدایت کند. طبق آمار Yotpo، حداقل 30% کاربران اینستاگرام، به محض آشنایی با یک محصول یا خدمت در این پلتفرم، آن را می‌خرند. اینکه قانع شده‌اید سایت خود را با اصول کلاه سیاه و خرید بازدید فیک بالا بیاورید باید درنظر داشته باشید که با یک خطای کوچک شما از چشم گوگل می‌افتید و افت رتبه شدیدی را تجربه می‌کنید که اصلا به نفعتان نیست. حال این رفتارهای مشکوک می‌توانند بالا رفتن ناگهانی و به یکباره بازدید سایت باشد، تمامی IPها یکی باشند و تمامی بازدیدها در یک زمان مشخص انجام شده باشد.

ارزیابی و تحلیل نتایج کمپین های ایمیلی نیز به شما کمک می کند تا استراتژی های خود را بهبود بخشید و به اهداف بازاریابی خود نزدیک تر شوید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی، ساختاردهی مناسب محتوا نیز اهمیت دارد. استفاده از سرفصل ها (H1، H2، H3)، پاراگراف های کوتاه، و تصاویر جذاب می تواند خوانایی محتوا را افزایش دهد و کاربران را بیشتر درگیر کند. همچنین، به روزرسانی منظم محتوا و ایجاد پست های وبلاگی جدید می تواند به حفظ تازگی سایت و جذب مخاطبان جدید کمک کند. کلمات کلیدی کوتاه اغلب میزان جست‌وجوی بیش‌تری دارند، اما پیشی‌ گرفتن در آن‌ها از بین رقبای شما قطعاً سخت‌تر خواهد بود.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری