تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2021-05-01

CTR چیست؛ ۱۰ تکنیک افزایش نرخ کلیک تبلیغات یکتانت

مطالبی را که به‌صورت تیمی در وی‌پدیا (بلاگ صباویژن) تولید و منتشر می‌کنیم، با نام «تیم محتوایی وی‌پدیا» منتشر می‌شود.ما تلاش می‌کنیم تا مخاطبان‌مان از سرزدن به وی‌پدیا لذت ببرند و یاد بگیرند. بهتر است که زمینه‌ی فعالیت اینفلوئنسر با زمینه‌ی فعالیت شما یکی باشد. به علاوه، برای انتخاب اینفلوئنسر باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و اینفلوئنسر را بر اساس پرسونای مخاطبان خود انتخاب کنید. عکس‌ها و ویدئوهایی که در فید خود به اشتراک می‌گذارید، باید کیفیت بالایی داشته باشند.

هدف‌گذاری بر اساس موقعیت نمایش تبلیغ (Placement Targeting)

برای این‌کار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، می‌تواند خیلی به شما کمک کند. یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیج‌تان را دنبال کند. برخلاف اینفلوئنسرها که شهرت خود را از طریق فعالیت در فضای مجازی کسب کرده‌اند و توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند، سلبریتی‌ها افرادی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند و سپس وارد این فضا شده‌اند. مثلاً بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و … سلبریتی‌هایی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند.

با این نوع تبلیغات می‌توانید بودجه‌های خود را به‌طور دقیق مدیریت کنید. شما می‌توانید مشخص کنید که چقدر حاضرید برای هر کلیک پرداخت کنید و محدودیت‌هایی برای هزینه‌ها و بودجه‌های تبلیغاتی خود قرار دهید. در بخش قبلی در مورد قالب‌های تبلیغاتی موجود در اینستاگرام مانند تبلیغات تصویری و ویدیویی، به تفصیل صحبت کرده‌ایم.

تبلیغات کلیکی برای کسب‌وکارها بهره‌های زیادی از جمله بازدید فوری، دسترسی به مخاطبان هدف و کنترل کامل برروی هزینه تبلیغ فراهم می‌کنند. می‌توانید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبان هدفشان با شما مشابه است اما رقیب محسوب نمی‌شوند و یکدیگر را در صفحات خود معرفی کنید یا کمپین مشترک راه‌اندازی کنید. همچنین با انتشار پست‌های ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ می‌کنید.

اگر هدف اصلی شما افزایش آگاهی از برند است، تبلیغات شما باید برای جلب توجه طراحی شوند. دعوت به اقدام نیز با توجه به اهداف شما تعریف می‌شود - برای مثال می‌تواند کاربران را ترغیب کند تا با شما تماس بگیرند یا اطلاعات بیشتری کسب کنند. بسته به صنعت خود می‌توانید ارائه تست رایگان یا نسخه‌های آزمایشی (دمو) را نیز امتحان کنید. برای تبدیل فوری مخاطبان به مشتری مطمئن شوید که مجموعه‌ای جداگانه از تبلیغات را طراحی کرده‌اید که به اقدام (کنش) خاصی اختصاص خواهد یافت. پیشنهاد باید واضح و جذاب باشد تا مشتریِ احتمالی بتواند فوراً تصمیم بگیرد.

اما به این نکته مهم توجه کنید که بهتر است همان چند هشتگ، به موضوع تبلیغ، مرتبط باشد. پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر. اگر خیلی زیاد تبلیغ می‌گذارند که گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیج‌هایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ می‌گذارند. فکر می‌کنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما می‌افتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم می‌شود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم می‌شود. البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کرده‌ایم. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد.

بنابراین، چگونه می‌توانید CTR خود را افزایش دهید؟ در اینجا 10 نکته وجود دارد که هنگام تلاش برای بهبود CTR باید در نظر بگیرید. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلی‌ترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب می‌آید. پست گذاشتن پشت سر هم و مکرر، فالوورهای شما را خسته خواهد کرد و نهایتا شما را آنفالو می‌کنند. تقریبا یک پست در هر روز کافی است و این پست شما باید در زمانی از روز باشد که مخاطبان شما اینستاگرام خود را چک می‌کنند (برای پیدا کردن این زمان باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید). برای این کار می‌توانید از برنامه‌های برنامه‌ریزی زمانی پست‌گذاری اینستاگرام (برنامه‌های scheduling) استفاده کنید. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید تعداد زیادی پست از قبل طراحی کرده و مشخص کنید که هر پست در چه زمانی در فید اینستاگرام شما منتشر شود.

پانزده ثانیه‌ی اول ویدئوهایی که در IGTV به اشتراک می‌گذارید، در فید اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته خواهند شد. بنابراین، ویدئوی شما در IGTV باید شروعی قوی داشته باشد تا مخاطب به ادامه‌ی تماشای آن در IGTV ترغیب شود. پیش از این مقاله‌ای هم تحت عنوان اینستاگرام مارکتینگ چیست و چه کمکی به ما می‌کند منتشر کردیم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی آن مقاله رو هم از دست ندهید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. دو نسخه متفاوت از تبلیغتون رو با تغییراتی کوچک (مثل تصویر، متن یا کال‌تواکشن) اجرا کنین و ببینین کدوم عملکرد بهتری داره.

این اهداف می‌تواند شامل برندسازی، افزایش فالوور، افزایش فروش و … باشد. مهم نیست که هدف شما از تبلیغ چیست، مهم این است که تبلیغ خود را به‌درستی انجام دهید تا بازدهی لازم را از آن بگیرید. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم به‌صورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام می‌شود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است.

تبلیغات فروشگاهی

علاوه بر این، برخی کسب‌وکارها با محدودیت‌هایی در زمینه تبلیغ محصولات خود مواجه می‌شوند، به‌ویژه در زمینه محصولاتی که نیاز به تأیید از طرف اینستاگرام دارند (مثل داروها یا محصولات مربوط به سلامت). برای اینکه تبلیغات شما مؤثر واقع شوند، باید دقیقاً بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. برای شناخت بهتر مخاطبان هدف، باید به فاکتورهایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقه‌مندی‌ها، رفتار خرید و حتی نحوه تعامل کاربران با محتوای مشابه توجه کنید. تبلیغات شاپینگ اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خود را مستقیماً از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. با استفاده از این نوع تبلیغات، می‌توانید لینک محصولات خود را در پست‌های تبلیغاتی قرار دهید و به کاربران امکان خرید مستقیم را بدهید.

{

روش های تبلیغات موثر در اینستاگرام

|}

از‌آنجایی‌که بیشتر ‌سایت‌ها برای وادار‌کردن کاربران به انجام یک اقدام تلاش می‌کنند، نرخ کلیک می‌تواند به بازاریابان دیجیتال کمک کند تا بفهمند چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست. بنرهای تبلیغاتی معمولا با ابعاد کوچک در سایت‌ها نمایش داده می‌شوند و استفاده مناسب و بهینه از این فضای کوچک، برای جذب بیشتر کاربران بسیار مهم است. برای طراحی بنر تبلیغاتی سعی کنید با درج اطلاعات با ارزش و قرار دادن فضای سفیدمناسب، توجه مخاطبین را به بخشی که اهمیت بیشتری دارد جلب کنید. بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام فرآیندی مستمر است که نیاز به توجه دقیق به طراحی بصری، متن، هدف‌گذاری مخاطب و تحلیل نتایج دارد.

شرکت در مزایده کلمات کلیدی غیرمرتبط ممکن است بودجه تبلیغاتی‌تان را به‌بیهوده خرج کند بدون اینکه کلیک‌های ارزشمندی را ایجاد کند. به دقت کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به‌طور مستقیم به محصولات یا خدمات شما مرتبط باشند. تبلیغات کلیکی شما نه تنها به مخاطبان در شبکه رو به رشدی از اپ‌های موبایل با کیفیت بالا خواهد رسید، بلکه به خوراک اینستاگرام مخاطبان شما نیز خواهد رسید زیرا فیسبوک مالک این پلتفرم نیز است. محل قرارگیری آگهی شما در صفحه نتایج جستجو نیز می‌تواند تعرفه تبلیغات PPC را تعیین کند. آگهی‌هایی که در بالاترین قسمت صفحه نمایش داده می‌شوند، ممکن است تعرفه‌های بیشتری داشته باشند.

وقتی حوزه کاری‌ام را در کیورد پلنر وارد می‌کنم؛ کیورد پلنر بر اساس سرچ کاربر فارسی زبان، انواع کلمه کلیدی و همچنین میانگین هزینه تبلیغ کلمات را به من نشان می‌دهد. درک نرخ کلیک (CTR) مهم است زیرا CTR نشان می‌دهد که چه قدر تبلیغات شما در جلب توجه مخاطب موفق عمل کرده‌ است. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

از نمونه‌های زیر برای نوشتن CTA مناسب و افزایش نرخ کلیک برندتان، استفاده کنید. واکنش‌گرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وب‌سایتی که صفحات آن واکنش‌گرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده می‌شود. به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام می‌شوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود. چرا باید کسب و کاری که بعضاً چندمیلیون تومان، تنها برای ۱ روز تبلیغ خود صرف می‌کند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند.

بنابراین به نظر کاملاً طبیعی می‌آید که کمپینی که نرخ کلیک بالاتری دارد، نرخ تبدیل بالاتری هم داشته باشد. شرکتی مواد شوینده تولید می‌کند و برای کمپین خود دو انتخاب دارد که از قضا هر دو هزینۀ یکسانی هم روی دستش می‌گذارند. در اولی به هر محصول 5٪ تخفیف می‌دهد و از اجرای آن جوابی نمی‌گیرد؛ احتمالاً چون مردم این کاهش قیمت را ناچیز می‌دانند و برای کلیک روی تبلیغ ترغیب نمی‌شوند. در حالت دوم در کنار شوینده، محصولی رایگان مثل دستمال نظافت یا دستکش ارائه می‌دهد و این ‌بار با افزایش کلیک بنر تبلیغاتی روبه‌رو می‌شود. در متن یا دکمه‌ای کاربران را به کلیک و بازدید صفحۀ لینک‌شده به آن دعوت کنیم؛ با عباراتی مثل «بیشتر بیاموزید»، «شروع کنید» یا «اکنون تماشا کنید». راه‌اندازی تست A/B به‌معنای بازاریابی برای گروه‌های مختلفی از مشتریان با ثابت نگه داشتن هستۀ تبلیغات و آزمون و خطای متغیرهای انتخابی‌تان است.

عناوین و توضیحات، اندازه خلاقه‌ها و ظاهر کلی تبلیغات خود را بررسی کنید. اگر نمی‌خواهید مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید، تبلیغات شما باید به همان اندازه که در دسکتاپ (صفحه نمایش کامپیوتر) موجود هستند، در تلفن همراه نیز قابل دسترسی و جذاب باشند. ارقام نمودار نشان می‌دهد که تبلیغات جستجوی گوگل همچنان بهترین عملکرد را در جذب کلیک‌ها دارد.

به عنوان مثال برای تبلیغ یک تور گردشگری با انتخاب عبارتی مثل «آیا تا به حال تجربه سفر به جزیره زیبای کیش را داشته اید؟! » می‌توانید حس کنجکاوی بسیاری از افراد را تحریک و آن‌ها را تشویق به کلیک روی آگهی تبلیغاتی کنید. طراحی باید به گونه‌ای باشد که پیام به شکل واضح و سریع به مخاطب منتقل شود. با ساده‌سازی عناصر بصری، می‌توانید توجه مخاطب را به نقاط کلیدی تبلیغ جلب کرده و تأثیرگذاری آن را افزایش دهید.

بله، شما CTR بالایی به دست می‌آورید که هزینه‌های تبلیغات و دیده‌شدن آنلاین شما را بهبود می‌بخشد. با‌این‌حال، شما سرنخ‌ها یا مشتریانی را دریافت نمی‌کنید که به کسب‌‌وکارتان بیشترین ارزش را می‌دهند و شرکت شما را موفق می‌کنند. حتی اگر نرخ کلیک بالایی دارید که با میانگین صنعت شما مطابقت دارد، همچنان به عملکرد کمپین‌های خود نگاه کنید. برای مثال، با تیم فروش خود گپ بزنید و بدانید که آیا نوع خرید و فروش تبلیغات شما به سود کسب‌و‌کار شما و اهداف بلندمدت آن برای رشد هست یا خیر.

برای مثال، این امکان در تبلیغات در گوگل وجود دارد که همان عبارتی را که کاربر جست‌وجو کرده است، در عنوان به‌طور اتوماتیک نشان دهید. مثلاً در گزارش سالانهٔ نجوا، بهترین ساعات شبانه‌روز و روزهای هفته برای ارسال پیامک بر اساس نرخ کلیک، مشخص شده است. مثلاً پس از مدتی متوجه می‌شوید ایمپرشن و نرخ کلیک در چه ساعت‌هایی بیشتر است. پس از آن، تصمیم می‌گیرید که تبلیغ را فقط در آن ساعت‌ها نمایش دهید تا نتیجهٔ بهتری بگیرید.

اگر بخواهید CTR  خود را بهبود ببخشید، همین موضوع به شما نتیجه خواهد داد. باید در این شناخت به جایی برسید که بدانید، مخاطب چگونه فکر می­­‌کند، ارزش­‌های او را بشناسید و از طرفی اجازه دهید تا شما را بشناسد و برای کارتان شخصیت بسازید و آن را معرفی کنید. از هر فرصتی برای تعامل با مشتریان استفاده کنید چرا که این تعامل­‌ها، فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر از مشتریان است. اینستاگرام به شما اجازه می‌ده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین. مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، می‌تونین تبلیغات رو طوری زمان‌بندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. از این فرمت معمولاً برای کمپین‌هایی که نیاز به انتقال پیام سریع دارن یا معرفی یک محصول یا خدمت خاص استفاده می‌شه.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت کنید، بهینه‌سازی پروفایل است. بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. اگر مدتی در صنعت تبلیغات کار کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که نرخ کلیک یکی از معمول‌ترین معیارهای اجرایی است و به صورت گسترده‌ای برای بازار عمودی هر صنعت به کار برده می‌شود. وقتی کاربران به تبلیغی توجه می‌کنند، توجه خود را با کلیک بر روی آن نشان می‌دهند. کاربری که درگیر تبلیغ شده، می‌تواند با پیشنهاد شما خوشحال شود و حتی به سمت دعوت به اقدام (Call-to-action) شما حرکت کند.

این تحلیل به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود را شناسایی کرده و برای تبلیغات بعدی تصمیمات دقیق‌تری بگیرید. معیارهایی مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و میزان تعامل مخاطبان باید به‌طور دقیق پیگیری شوند تا تبلیغات شما به بهترین شکل بهینه شود. افزایش نرخ کلیک تبلیغات با استفاده از یک استراتژی بهبود CTR برای موفقیت در این زمینه کافی نیست! بهتر است برای داشتن بهترین رویکرد تبلیغات کلیکی، جذب مشتری و حفظ مخاطبان وفادار کسب‌وکارتان، ترکیبی از روش‌های افزایش نرخ کلیک که نیازهای‌تان را برآورده می‌سازند، در بازاریابی پیاده‌سازی کنید.

یکی از بهترین تکنیک‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام، آزمایش و تست A/B است. این تکنیک به شما این امکان را می‌دهد که دو نسخه مختلف از تبلیغات خود را به نمایش بگذارید و عملکرد آن‌ها را مقایسه کنید. با این کار می‌توانید بهترین نسخه تبلیغات خود را شناسایی کرده و آن را در کمپین‌های بعدی استفاده کنید. اینستاگرام ابزارهایی ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را به صورت تعامل‌گرا و جذاب‌تری طراحی کنید. این ویژگی‌ها نه تنها باعث جذب توجه بیشتر می‌شوند بلکه می‌توانند تعاملات کاربران با تبلیغات شما را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بالا ببرند.

ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب می‌کنن. مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، می‌تونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین. هدف اصلی سئو، ایجاد و افزایش ترافیک ارگانیک سایت است؛ پس اول گرفتن رتبه و بعد افزایش نرخ کلیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت می‌کند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.

  • در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک می‌کنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند.
  • مثلاً یک ویدیویی را ساخته‌اند و در مورد یک محصولی صحبت می‌کنند، اما پس از گذشت چندماه، هنوز هم برای تبلیغات خود از این ویدیو استفاده می‌کنند.
  • {
  • این تحلیل به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود را شناسایی کرده و برای تبلیغات بعدی تصمیمات دقیق‌تری بگیرید.
  • |}{
  • دعوت به اقدام نیز با توجه به اهداف شما تعریف می‌شود - برای مثال می‌تواند کاربران را ترغیب کند تا با شما تماس بگیرند یا اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • |}
  • اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدف‌گذاری بر اساس کلمات کلیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  • {
  • با‌این‌حال، شبکۀ A دارای نرخ تبدیل %۵ است، در‌حالی‌که شبکۀ B دارای نرخ تبدیل 20% است.
  • |}

از این داده‌ها برای بهبود عملکرد کمپین و کسب نتایج بهتر استفاده کنید. با گسترش روز افزون اینترنت و رقابت فزاینده در بازارهای آنلاین، استفاده از تبلیغ کلیکی برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش بسیار اهمیت زیادی در مدیریت تبلیغات پیدا کرده است. اما برای موفقیت در این حوزه، نیازمند آشنایی با راهکارها و روش‌های بهینه‌سازی تبلیغات PPC هستید. تبلیغات کلیکی یا PPC (Pay Per Click)، یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغات آنلاین است که برای جذب مخاطبان و جلب ترافیک به وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود. در این مدل تبلیغات، شما فقط زمانی هزینه می‌کنید که کاربران روی آگهی شما کلیک ‌کنند. این باعث می‌شود که این نوع تبلیغات بسیار موثر و هدفمند نسبت به ترافیک ورودی سایت واقع شود.

با تبلیغات PPC و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌توانید بر بهینه‌سازی کمپین خود برای دستیابی به افراد مناسب تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما برای مخاطبان جذاب است و علایق آن‌ها را بیان می‌کند. وقتی با تبلیغات مرتبط‌تر‌ی به مخاطبان خود دسترسی پیدا می‌کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با آن‌ها تعامل داشته باشند. برای افزایش نرخ کلیک در تبلیغات بنری راه‌های متفاوتی وجود دارد که به 8 مورد از کاربردی‌ترین و موثرترین این روش‌ها برای افزایش نرخ کلیک روی تبلیغات بنری اشاره کردیم.

اولی که مشخص است؛ تعداد دفعاتی که روی تبلیغ یا لینک موردنظر شما کلیک شده است. با شاخصی به‌نام CTR می‌توانید عملکرد خود را در جذب این ورودی‌ها بسنجید و با چند راهکار ساده، مقدار کلیک‌ها را افزایش دهید. با استفاده از رنگ‌های متضاد و پررنگ و عباراتی مثل «تعداد محدود»، «همین‌الان» یا «فقط تا پایان هفته» حس فوریت به مخاطب القا می‌کنیم. ترس ازدست‌دادن، یکی از ترفندهای کاربردی فروش است که کاربر را به‌سمت اقدام هل می‌دهد.

این نام باید ساده و به یادماندنی باشد و کسانی که می‌خواهند برند شما را در اینستاگرام سرچ کنند، به راحتی آن را پیدا کنند. از کپشن‌های مختصر و مرتبط استفاده کنین که حس کنجکاوی ایجاد کنن و کاربر رو ترغیب به کلیک کنن. یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه.

تو این روزگار دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به ستون اصلی استراتژی‌های بازاریابی مؤثر تبدیل شدن. بین این پلتفرم‌ها، اینستاگرام به‌عنوان یه قدرت بزرگ برای کسب‌وکارها خودشو نشون داده که می‌خوان به یه جمعیت گسترده و فعال دسترسی پیدا کنن. با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصت‌های بی‌نظیری برای برندها فراهم می‌کنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن. اما چجوری می‌شه از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کرد؟ بیاید وارد دنیای تبلیغات اینستاگرامی بشیم و راهکارهایی رو پیدا کنیم که حضورتون تو این پلتفرم رو ارتقا بده. هر کلیک نشان می‌دهد که تبلیغ جذاب بوده و مخاطب را به تعامل واداشته است.

در نکسوس, از ابزارهای پیشرفته و داده‌ محور برای ایجاد پرسوناهای مخاطب و درک عمیق‌تر از بازار استفاده می‌کنیم, تا تبلیغات شما کاملاً متناسب با نیاز و رفتار کاربران طراحی شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. در این صورت کاربر با کلیک روی لینک آن، پست را می‌بیند و تعامل برقرار می‌کند.

با‌این‌حال، شبکۀ A دارای نرخ تبدیل %۵ است، در‌حالی‌که شبکۀ B دارای نرخ تبدیل 20% است. در این حالت، شبکۀ B، به‌رغم داشتن CTR کمتر، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری دارد. نرخ کلیک نسبت افرادی است که روی یک تبلیغ، لینک، ایمیل و… کلیک می‌کنند، به کل افرادی که آن را به‌طور کلی مشاهده کرده‌اند. برای جلب توجه بیشتر کاربران به آگهی خود، حتما از تصاویر و رنگ‌هایی که متمایز با سایر بخش‌های سایت تبلیغ کننده است بهره ببرید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام